Проекти

Сайт із пропонованими темами творчих проектів та робіт з математики.



У школі, у якій працюють по методу проектів,
перше слово – за дитиною, останнє – за вчителем
Коллінгс




Фінансова грамотність школярів.

       В умовах нестабільного сьогодення діти постійно потрапляють під вплив соціальних, політичних, економічних змін. Це є підгрунтям для формування знань і умінь, необхідних для вирішення негативних ситуацій. 

    Кожному громадянину потрібно знати, як розпорядитися заробленими грошима, як розумно витрачати кошти, як раціонально сформувати родинний бюджет. А фінансова освіта в цілому покликана підвищити добробут кожної родини та сприяти стабільності економіки держави.



  Фінансова грамотність посібник







Дізнайтесь більше


шапкаПерегляньте кілька корисних відео про страхування життя. 




 Про накопичувальне страхування життя. http://strahovaniezhizni.com/wppage/video1/

Яку дохідність можна отримати при страхування життя. http://strahovaniezhizni.com/wppage/video2/


Що краще: депозит чи страхування. http://strahovaniezhizni.com/wppage/video3/

Як обрати для себе оптимальну програму страхування http://strahovaniezhizni.com/wppage/video4/

Як обрати надійну страхову компанію. http://strahovaniezhizni.com/wppage/video5/


Учнівский проект Кредит у Приватбанку



Учнівські проекти до різних тем.

Застосування теореми Піфагора

Народна математика


Симетрія та її види


Симетрія кристалів


Симетрія простору


Симетрія часу


Дзеркальна симетрія


Симетрія у народній творчості


Зірчасті правильні многокутники



Симетрія у природі





ЯК ВЧАТЬ ДІТЕЙ У ЄВРОПЕЙСЬКИХ ШКОЛАХ

https://polemix.com.ua/ua/article/yak_navchayut_u_vropeyskikh_shkolakh-4175108/



Автори розробки проекту: учитель математики Коцемір Лариса Миколаївна, творча група учнів.
Проект "Малюнки"
Актуальність роботи полягає в тому , що по –перше: математичні способи пізнання вплинули на великі шедеври світу в посиленому пошуку близькості до математики, по-друге: це також пошук способу пояснення і зображення оточуючого світу за допомогою математичних засобів, по – третє: проект «Малюнки, створені графіками елементарних математичних функцій» можна застосовувати у навчальному процесі в середній школі. Він , безумовно , викличе інтерес учнів до вивчення функцій , сприятиме закріпленню умінь і навичок учнів у побудові графіків функцій , підвищить пізнавальний інтерес до вивчення математики.
Практичної значимістю дослідної роботи «Малюнки, створені графіками елементарних математичних функцій» є можливість застосування даного матеріалу на уроках математики і на факультативних заняттях з математики та інформатики в рамках додаткової освіти .
Мета проекту:
  • розвиток логічного мислення, уяви і фантазії;
  • розвитку дослідницької, творчої, пізнавальної діяльності;
  • розвиток інтелектуальних здібностей учнів;
  • формування позитивної мотивації до вивчення математики;
  • уміння працювати над розв’язанням важливих проблем як самостійно так і у групі;
  • перевірка ефективності на прикладі експериментального вивчення функцій і їхніх графіків;
  • створення малюнків та використання програмних продуктів для наглядності;
  • розкриття прикладного характеру функціональних залежностей, розвиток умінь і навичок бачити вивчені раніше закономірності в навколишньому світі.
Завдання проекту:
  • систематизація набутих знань;
  • напрацювання нових способів побудови графіків функцій;
  • вивчення нових графіків функцій;
  • розглянути функціональні залежності в природі , біології , астрономії , техніці;
  • комбінування різних графіків функцій для створення малюнка;
  • проаналізувати графічні зображення в гравюрах та картинах відомих художників;
  • побудувати свої зображення та «малюнки» за допомогою графіків відомих функцій в різних графічних редакторах;
  • розвивати компетентності навчальної діяльності:
  • самостійно здобувати знання;
  • працювати з різними джерелами інформації;
  • уміння працювати з комп’ютерною технікою та використовувати Інтернет-ресурси для здобуття наукової інформації;
  • формувати уміння працювати індивідуально та в групі;
  • сформувати зацікавленість та бажання взяти участь в проекті.
Поставлені завдання були виконані.
Тип проекту: дослідницький, навчально-пошуковий, творчий, практично – зорієнтований.
Мова проекту: українська.
Навчальна дисципліна, в рамках якої проводиться робота по проекту: математика.
Навчальні дисципліни , близькі до теми проекту: математика, біологія, інформатика, астрономія, фізика, образотворче мистецтво.
Об'єкт пошукового проекту: алгебра.
Предмет пошукового проекту: функції і їх графіки; малюнки, створені графіками функцій; систематизація розвитку творчого мислення при побудові графіків функцій; вміння визначати вивчені функції за їхніми графіками, уміти досліджувати функцію за її графіком.

Немає коментарів:

Дописати коментар